Etiquetes

, ,

Dissabte vam poder disfrutar del Festival Embassa’t que es va fer a Sabadell, concretament a la Bassa de Sant Oleguer. Entre d’altres, vam poder disfrutar del concert de Manel, com ja molts sabreu, un dels grans.

Els concerts són quelcom que sempre m’ha al·lucinat, la energia que es mou entre l’escenari i els espectadors és fascinant i la màgia que es desperta quan sona aquella cançó que tan t’agrada et deixa més d’un cop hipnotitzat.

Captatio Benevolentiae és una cançó que des del primer moment que vaig escoltar em va agradar, però gaudir-la en viu m’ha fet pensar que és més que una cançó, és un himne per portar sempre a la vida. Com diu la cançó “I després tancar els ulls i sentir el món en calma” mentre de fons escolto els “coros” amb aquell “Uuhhh Uhhh” realment em reconforta.

Us aconsello que si esteu en algun moment on creieu que tot va malament i que esteu entrant en un pou sense sortida us permeteu “perdre” només 5 minuts de la vostra vida, tanqueu els ulls, escolteu aquesta cançó i canteu amb veu ben alta:

” I a vegades ens en sortim,
i a vegades ens en sortim.
I a vegades una tonteria de sobte ens indica que ens en sortim.
I a vegades una carambola de sobte ens demostra que ens en sortim. “

Pot semblar una tonteria però a mi em funciona. Us deixo el vídeo perquè l’escolteu si us ve de gust.

I a tu, només dir-te que molts ànims, coratge i que n’estic convençut de que tot anirà bé, “I a vegades contra tot pronòstic, una gran bestiesa capgira la traca i amb lògic tot fent evident que per un moment, ENS EN SORTIM. “