Etiquetes

, ,

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAvui començo una nova secció anomenada “in transition“, destinada a allotjar continguts sobre el meu PFC a mesura que el vagi avançant. D’aquesta manera, m’obligo a centrar-me d’una vegada en la generació de continguts.

Us aviso que ja porto bastant material generat, però d’aquesta manera vaig organitzant-lo i maquetant-lo per tal de començar encarar l’entrega de cara a l’any vinent. Alguns temes ja us sonaran d’altres posts, però aquesta nova secció intentarà recopilar-ho tot, de manera que es pugui entendre el fil conductor que explica el meu projecte i el que m’ha portat a fer-lo.

Així doncs, simplement presentar-vos aquesta nova aventura, plena de il·lusió i també de dubtes, que acabaran traçant el meu PFC. La següent imatge és una mica el resum de les pretencions del projecte. Des del primer moment que una persona arriba a Mallorca, pot observar amb claretat el “patchwork” que defineix el paisatge de l’Illa. Aquest mosaic agrícola, que pot semblar una observació merament formal, és resultat d’un seguit de maneres de fer i de viure que defineixen el que em estat durant molt temps.

Amb el temps tot això ho hem anat perdent, deixant-nos endur pel capitalisme i la globalització. No proposo un projecte romàntic que pretengui retornar els orígens, sinó com el mateix subtítol indica, cercant identitats per sembrar el futur. I tot això passa, segons el meu punt de vista, per començar a caminar cap a l’Autosuficiència d’una Illa.

Dit això, espero que els propers post siguin del vostre agrad i que puguin servir d’ajuda, encara que sigui com a simple reflexió.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

