Etiquetes

, , , ,

 

Sabut és que a l’olla hi ha bullint alguna cosa molt grossa. Es tracta de l’ EuroVegas  (veure notícia) que el Govern d’Artur Mas vol construir al mateix solar de Viladecans on havia instal·lar-se  el flamant parc de la indústria aeronàutica. No m’agradaria entrar en detalls sobre aquest fet, doncs crec que ja és molt interessant la reflexió que fa Oriol Bartomeus al seu blog (click aquí per veure’l).

El que em sembla més xocant, és la necessitat d’alguns polítics de portar “Projectes de Bandera” per demostrar, simplement, que durant la seva candidatura han fet quelcom. No entraré en detalls ja que són molts els exemples que expressen aquest fet, no obstant, hi ha quelcom que em preocupa.

Segons Mas, aquest serà un gran impuls per Catalunya i per la ciutat de Barcelona. Ara bé, jo pensava que el “projecte de bandera” de Barcelona a l’actualitat era “Les Portes de Collserola”, que encara que fos mal plantejat, em semblava força interessant.

Ara, hem de pensar que aquest projecte quedarà aparcat o que no s’invertirà el que s’ha d’invertir? O és que no cal prioritzar i podem invertir en ambdós projectes? Si haguéssim de prioritzar, primaria els diners d’un magnat català  (a costa de qualsevol cosa) o la re-naturalització de la ciutat? Senyors, facin les seves apostes.

Anuncis