Etiquetes

, , ,

Aquest és el meu primer post explicant la creació d’un disseny personal. Com tota creació artística (encara que segurament no pugui ser considerada com a tal), comença tenint lloc com una idea que posteriorment passa a ser realitzada com a matèria, passant del “món de les idees” al “món real”.

En aquest cas, tenia la voluntat de fer una caixa per guardar un regal que havia de fer, però la cosase’m va escapar de les mans. Era el seu 21 aniversari, així que volia que la inspiració partís d’aquest número. Així doncs i donat l’època de l’any i la meva passió pel mar, van acabar convertint-se el 2 en un veler (Sailboat) i l’ 1 en un far (lighthouse). A partir d’aquí vaig anar improvisant segons el que em suggeria, fins acabar completant el “21 (2ailboat & 1ighthouse)”.

Ara bé, la “simple caixa” també es va anar complicant i “sofisticant”, convertint-se també en un mirall. La veritat que em sento molt satisfet, no pel resultat final sinó pel sentiment gratificant durant la seva elaboració.  No revelaré les tècniques ja que no té gaire misteri, però si us vull convidar a fer regals originals, no costa gaire fer-los i és molt divertit!

D’aquesta peça de decoració en sortí una “cosina germana”. Es tracta de “Pescador de Lluna”, un objecte més simple però per una persona molt especial per mi. Espero que, com el pescador, no es cansi mai de lluitar pels seus somnis!

Espero us hagi agradat i si teniu un regal important a fer, per un mòdic preu i amb temps es pot arribar a fer una comanda…Aquí en teniu diverses imatges!

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

