Etiquetes

, , ,

Memòries dels Campionats

Com molt bé sabreu alguns de vosaltres, aquest cap de setmana l’equip de Danone (si si, els dels iogurts) hem anat a Real City (Ciudad Real) per participar als Campionats d’Espanya de bàsquet lleure. Per començar ho faré pel final: Vam perdre a semis contra Gilmar (i no per poc) però per mi vaig guanyar molt.

En primer lloc, vaig poder veure per sorpresa meva a l’Albert Espinosa, un home curiós i interessant que molts coneixereu per la sèrie “Polseres Vermelles” o bé  els llibres “El món groc” o “Si tu me dices ven lo dejo todo…pero dime ven”. Ens vam trobar (no sé qui va trobar a qui) a l’estació de Sants i després de preguntar sorprès on anàvem tants esportistes junts, va tenir l’amabilitat de dedicar-me el llibre que estic llegint actualment (El món groc).

I és que aquest llibre està ple del món de l’Albert, un món ple de força, vitalitat i una gran voluntat de transmetre la importància del descobriment de les coses més quotidianes, de gaudir el dia a dia. L’Albert en saber on anàvem em va escriure “Per Pep, que guanyis!”, i la veritat és que vaig guanyar moltes coses (encara que no fos dins el terreny de joc).

Vaig guanyar una experiència inoblidable, com em va dir un company i amic, “els records són eterns i això no ens ho podran prendre mai”. He guanyat uns amics, que primer van ser companys i que potser algun dia seran rivals, ja que aquest equip es desfà. Amb ells he pogut riure i molt, simplement amb les anècdotes d’aquests quatre dies (que no en són poques). Tant se val si el menjar de l’hotel era dolent i sempre el mateix, n’hi trèiem el cantó positiu! (o anàvem a fer tapes al bar del cantó). Tant se val si perdíem,  ho donàvem tot a la pista i ens tornàvem a aixecar per donar-ho tot després a la pista (de ball). El vincle entre tots els companys de grup ha estat molt gran i des d’aquí us vull donar les gràcies per l’experiència. Sou collonuts!

Moments. Crec que hem de saber gaudir-los ja que si no els vius, passen volant i ja no els pots recuperar. Aquests viatges i experiències fan que te n’adonis de la importància de saber gaudir de les petites coses de la vida, de saber trobar l’essència i el costat positiu de les coses, sempre hi guanyes! De veritat, crec que en aquesta vida no s’ha de pensar en les portes que es tanquen, si no en totes les que queden obertes o es van obrint de nou.

Repeteixo, si ho mirem bé, sempre hi guanyem!

Anuncis