Etiquetes

, ,

Amics, naixem per separat,
a les muntanyes com rius i torrents,
i molts cops ens hem pogut creuar,
fent molt més forta la corrent.


Si algun dia els rius es separen,
no cal que pensis en el demà,
doncs inevitablement tots acaben,
tard o d’hora, desembocant al mar.


Batzol, 30 de Març de 2011

En un dia qualsevol com avui, 30 de Març de 2011, volia dedicar un petit moment a totes les persones (i/o animals) que heu format part en algun moment de la meva vida. Així doncs, si en qualsevol moment has compartit algun moment (bo o dolent) amb mi,  per petit que sigui, aquest post va per tu.

En primer lloc, volia fer-vos un regal amb aquest vídeo que he penjat, no obstant, vull aclarir que només és representatiu i que manca molta gent per sortir però per manca de temps (l’he fet amb mig dia) i per manca de fotografies d’alguns, m’ha estat impossible completar-lo com m’hauria agradat. Així i tot, només és un simple detall i espero que encara que no hi apareix-hi algú, si ha estat important per mi de bon tros que ho sabrà i es donarà per al·ludit.  De fet, mentre escric aquestes paraules em va venint al cap gent que m’he deixat, així que disculpes.

Resumint, volia felicitar-vos per aguantar-me durant tots aquests anys, viure grans moments (de riure), però també compartir els dolents. Per donar-me suport en els moments difícils i per fer-me adonar quan m’he equivocat, ajudant-me dia a dia a millorar. Gràcies per aguantar les meves rareses, el meus mal humors i les meves queixes.

Se que a vegades semblo distant, “pasota” o que vagi a la meva bola i no m’importeu. No és així i sento que ho sembli, és la meva manera de ser, però us recordo i penso molt amb vosaltres (als que esteu lluny) i vull que sapigueu que encara que molts cops sembla que no hi sigui, sempre podeu comptar amb mi, només cal dir-ho.

Tinc molt més a dir però no em vull fer pesat, només vull donar les gràcies.

